Nóż do rzucania

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Throwing Knife)
Nóż do rzucania
  • Nóż do rzucania widziany w ekwipunku
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
Obrażenia12 (Dystansowe)
Odrzut2 (Bardzo słaby)
Cios krytyczny4%
Czas użycia15 (Bardzo wysoka szybkość)
Prędkość10
Zakup50*50
Sprzedaż10*10
Badaniewymaga 99 szt.
Tworzy pocisk
  • Nóż do rzucania
    Nóż do rzucania
Nie mylić z Latający nóż. Dla podobnej, Hardmodowej broni magicznej, zobacz Magiczny sztylet.
Animacja rzucania Nożem.

Nóż do rzucania jest jednorazową bronią rzucaną mogącą przelecieć przez dwóch przeciwników. Posiada 50% szans na odzyskanie po użyciu, nawet jeżeli uderzy przeciwnika. Rzucane noże można kupić od Kupca podczas Krwawego księżyca za 50*50 od sztuki. Można go też znaleźć w Kufrach .

Nóż do rzucania jest podatny na grawitacje i jest podobny do Shurikena czy Kości. Posiada najwyższą range spośród jednorazowych broni rzucanych (łącznie z Kością na końcu).

PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne Kupiec użyje Noża do rzucania w celu samoobrony jeżeli jest to wymagane. Jednakże, norze rzucone przez niego nie mają szansy na odzyskanie.

Używane w[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.4.0.1: Zmieniono typ broni z Rzucanej na Dystansowa.
  • PC 1.3.0.1: Zmieniono typ broni z Dystansowej na Rzucana.
  • PC 1.2: Zwiększono limit stosu z 250 na 999.
Kliknij, aby zobaczyć listę kandydatów do usunięcia Strona ta została zgłoszona do usunięcia.
Powód: "Niepotrzebny/przestarzały szablon. Ten szablon obecnie nie jest potrzebny gdyż Terraria Wiki PL nie prowadzi prac lokalizacyjnych dla innych języków. To też wszelkie zamieszczanie {{translation projects}} nie ma większego sensu gdyż jest to używane głównie (i prawdopodobnie tylko) na stronie Terraria Wiki EN. Zaleca się usunięcie tego szablonu ze wszystkich stron/szablonów/kategorii które go używają."